FAQ

Przebieg eventu

Czterodniowe wydarzenie dla projektantów, wydawców, testerów gier, pasjonatów i wszystkich osób powiązanych z branżą gier planszowych lub chcących nawiązać znajomości. Od 2020 roku organizowane przez członków grupy testerskiej Pamper z Poznania. W 2024 roku odbywa się już siódma edycja tego wydarzenia.

Ok. 100-120 osób.

O tutaj :)

Jedynymi punktami programu, na których wymagamy obecności, są moderowane sesje testerskie. W ankiecie uczestnika pytamy dodatkowo dla pewności, czy deklarujesz na nich swoją obecność (rozumiemy, że w pewnych przypadkach udział we wszystkich sesjach moderowanych jest niemożliwy). Opierając się na tych informacjach planujemy testy dla wszystkich uczestników - Twoja obecność jest zatem kluczowa, bo jeśli się nie pojawisz, ktoś może nie być w stanie przetestować gry. Opuszczanie pozostałych punktów programu to już szkoda tylko dla Ciebie ;)

Bilety

Nie ma innej możliwości niż zamiana z innym uczestnikiem/uczestniczką. Do każdego biletu przypisany jest konkretny pokój.

Bilety bez noclegów są dostępne jako jedna z opcji przy zakupie biletu. Nie ma natomiast możliwości wykluczenia z ceny biletu innych kosztów (w szczególności wyżywienia w ośrodku).

Tak, obiady i kolacje, ale bez śniadań. Bilet z noclegiem zawiera również śniadania.

Nie prowadzimy sprzedaży biletów innych niż na cały event.

Kupując bilet wybierasz konkretny pokój. Wybrawszy go z listy zobaczysz imiona osób, które zarezerwowały w nim nocleg. Na tej podstawie możesz wybrać pokój zgodny ze swoimi preferencjami.

Tylko w towarzystwie opiekuna.

Opłacając koszyk użyj przycisku "Dane do faktury" i uzupełnij pola. Fakturę otrzymasz mailem oraz będzie widoczna przy Twoim zamówieniu na stronie.
faktura

Jeśli pracownicy, którym chcesz kupić bilety, mają utworzone konta na naszej stronie, będziesz mógł wybrać ich z listy podczas dodawania biletów do koszyka. Jeśli nie mają utworzonych kont, będą musieli je utworzyć i podać w odpowiednim polu, że pracują w Twoim wydawnictwie. Organizatorzy po zweryfikowaniu tej informacji aktywują ich konta.

Tak, poinformujemy o terminach na naszej grupie FB. Ta procedura nie ma na celu faworyzowania wydawców, ale zapewnienie równowagi wśród uczestników (event złożony z samych projektantów nie spełnia naszych założeń).

Datę zakończenia sprzedaży ogłosimy na naszej grupie FB. Po jej upływie nie będziemy w stanie przyjąć zwrotu. We wcześniejszych przypadkach napisz do nas, postaramy się wyjść Ci naprzeciw. Warto też zapytać na grupie, bo być może ktoś będzie chciał odkupić od Ciebie bilet.

Najbliższym ośrodkiem w Puszczykowie jest Wielspin (w odległości ok. 2,5 km). Nocleg w Poznaniu również wchodzi w grę - dojazd powinien zająć ok. 30 minut.

Tak, możesz przekazać swój bilet innej osobie. W tym celu kliknij w ten link i postępuj zgodnie z instrukcjami. Przekazanie biletu jest możliwe tylko na zarejestrowane konto najpóźniej do dnia imprezy.

Dojazd

Adres, pod którym odbywa się DC:
Wodziczki 3, 62-040 Puszczykowo (koło Poznania), Polska
Jeśli jedziesz...

Samochodem 🚗:
bułka z masłem, jeśli masz nawigację
gdziekolwiek jedziesz, kieruj się na Poznań
gdy będziesz w pobliżu miasta, kieruj się do Puszczykowa (małego miasteczka tuż za Poznaniem), droga 402
następnie Wodziczki 3, 62-040 Puszczykowo
jesteś na miejscu.

Samolotem 🛫:
weź TAKSÓWKĘ (np. TAXI RMI https://taxirmi.pl/), przejazd z lotniska do miejsca docelowego to ok. 20 km, koszt to ok. 70 zł.
weź UBERA, BOLT lub FREENOW, przejazd to ok. 20 km od lotnisko do celu, koszt to około 78 zł.
wsiąść do autobusu linii 159 i przejechać 14 przystanków, wysiąść na dworcu POZNAŃ CENTRALNY, następnie wsiąść do pociągu regionalnego do Wrocławia i wysiąść na 3. przystanku. Teraz wystarczy przejść 850 metrów i już jesteś na miejscu.

Pociągiem 🚆:
Wsiąść do pociągu regionalnego do Wrocławia i wysiąść na 3. przystanku. Nazwa stacji to „Puszczykowo”. Teraz wystarczy przejść 850 metrów i już jesteś na miejscu.
wziąć TAKSÓWKĘ (np. TAXI RMI https://taxirmi.pl/), przejazd z dworca POZNAŃ CENTRALNY do celu to około 15 km, koszt to około 50 zł. skorzystaj z UBERA, BOLTA lub FREENOW, przejazd z dworca kolejowego POZNAŃ CENTRALNY do miejsca docelowego trwa ok. 15 km, koszt wynosi ok. 48 zł.

We czwartek rozpoczynamy o 17:00, w pozostałe dni o 9:00. Punkty programu zazwyczaj kończą się ok. 21:00, ale testy, rozmowy i zabawy potrafią trwać i do rana. Brama ośrodka jest zamykana o 22:00, ale na prośbę ochroniarz ją otwiera i można bez problemu wyjechać.

Noclegi i wyżywienie

Podczas kupowania biletu możesz wybrać dietę (mięsną, wegetariańską, bezglutenową). Przekażemy ośrodkowi opcję, którą wybierzesz i otrzymasz zgodne z nią posiłki. Jeśli Twojej diety nie ma na liście, napisz do nas, na pewno znajdziemy rozwiązanie.

Na DC nie obowiązują żadne nieokreślone prawem zasady w tym zakresie. Pamiętaj jednak, że podczas eventu m. in. testujemy wspólnie gry, więc zachowaj umiar pozwolący Ci brać w tym czynny udział.

Prototypy i testowanie

To czas w trakcie eventu, w którym wszyscy równocześnie testujemy wzajemnie swoje gry. Podczas tzw. niemoderowanych sesji uczestnicy sami dobierają się w grupy, natomiast podczas sesji moderowanych Organizatorzy podają harmonogram testów. Mile widziane podczas sesji są gry na wszystkich etapach powstawania (włącznie z tymi wymyślonymi na porannym wykładzie ;) ). Sesje testerskie nie służą jednak spotkaniom biznesowym ani prezentacjom gotowych gier.

Jeszcze jak! Podczas sesji testerskich będziesz ogrywać gry innych uczestników pełniąc nieocenioną rolę testera (z możliwością poznania warsztatu różnych projektantów). Ponadto, wykłady, prelekcje, panele dyskusyjne itd. są atrakcją dla wszystkich uczestników.

To czas w trakcie eventu, w którym zgłoszeni wcześniej uczestnicy pokazują wybrane przez wydawców przed eventem prototypy w celu nawiązania współpracy biznesowej.

Podczas sesji niemoderowanych Organizatorzy nie ingerują w to, kto, z kim i w co będzie grać - to po prostu wydzielony w harmonogramie czas na testy we własnym zakresie. Podczas moderowanych sesji wskażemy, kto, gdzie, z kim i w co ma grać. W ten sposób zapewnimy wszystkim mniej-więcej tyle samo czasu i uwagi innych uczestników. Niemoderowane sesje istnieją ze względów organizacyjnych - podczas Matchmakingu i w niedzielne przedpołudnie dostępność części uczestników jest ograniczona.

Inne

Płatności i faktury - Michał (m.gryn@designercamp.pl)
Sesje testerskie - Piotr (p.dachtera@designercamp.pl)
Matchmaking - Łukasz (l.szopka@designercamp.pl)
Strona internetowa i sklep - Wojtek (w.wisniewski@designercamp.pl)
Inne - Michał (m.gryn@designercamp.pl)