Gry (współ)autorstwa członków grupy testerskiej Pamper
Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski - Granna
Gutenberg
Gutenberg to gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której wcielicie się w pionierów drukarstwa w XV wieku. Poprzez realizację zamówień będziecie budowali swoje bogactwo i sławę, a usprawniając swoje zakłady drukarskie i pozyskując wsparcie mecenasów będziecie rozwijali swoje zdolności produkcyjne. Rywalizację zwycięży drukarz szczycący się największym uznaniem.
Michał Gryń - Granna
Rakieta
Na oddalonym od miasta wysypisku krząta się garstka szalonych fanów i fanek techniki, szukających materiałów do budowy rakiet. Kto z tego ekscentrycznego grona wzniesie się w przestrzeń kosmiczną i zachwyci świat nauki swoją niepowtarzalną konstrukcją?
Katarzyna Cioch, Wojciech Wiśniewski - FoxGames
PARTYtura
Partytura to gra dla 3-10 graczy, w której jeden z uczestników wciela się w rolę dyrygenta, aby pokierować orkiestrą złożoną z pozostałych graczy i zagrać piękny koncert, który zostanie jak najlepiej oceniony przez słuchaczy.
Artur Lutyński - Zielona Sowa
Wróżki zębuszki
W krainie Wróżek Zębuszek trwa odwieczna walka o zęby. Każdy jest na wagę złota! Dynamiczna gra dla całej rodziny. Zostań jedną z Wróżek Zębuszek!
Piotr Grzymisławski, Łukasz Szopka - Fabryka Gier Historycznych
Odbudowa Warszawy
Jest rok 1945, Warszawa powstaje z gruzów. Twoim zadaniem jako pracownika Biura Odbudowy Stolicy jest rekonstrukcja zniszczonego miasta – ty decydujesz, które budynki powstaną i w jakiej lokalizacji. Możesz również kopać metro i stawiać mosty, w grze występuje 60 realnych budynków warszawskich!
Piotr Dachtera - Granna
Śpiochy
Śpiochy to gra, która pomaga najmłodszym dzieciom wyciszyć się i przygotować do snu.
Gracze zamykają oczy, gdy jedno z uroczych zwierzątek zasypia pod kołderką.
Które to było zwierzątko? Jaki był kolor kołderki? Którą zabawką bawiło się w ciągu dnia?
Gracze zamykają oczy, gdy jedno z uroczych zwierzątek zasypia pod kołderką.
Które to było zwierzątko? Jaki był kolor kołderki? Którą zabawką bawiło się w ciągu dnia?
Adam Strzelecki, Paweł Suski, Wojciech Wiśniewski - Trefl
Księga smoków
Gra dla 2-5 graczy z ciekawym mechanizmem licytacji za pomocą kości i przepiękną oprawą graficzną.
Artur Lutyński - Granna
Kosmiczny Wykop
Gra wprowadza graczy w świat głównych bohaterów – Roberta Lewandowskiego oraz dzielnych dzieciaków z całego świata, którzy jako drużyna wyruszają na przygody nie z tej Ziemi i stają w kosmicznych rozgrywkach o tytuł mistrzów Galaktycznej ligi.
Artur Lutyński, Łukasz Włodarczyk - Awaken Realms Lite
Platformer
Platformer to gra, w której 2-4 graczy będzie wspinać się na platformy, walczyć z potworami, zbierać złoto i cenne przedmioty oraz robić co w ich mocy, żeby przechytrzyć przeciwników i… grawitację!
Katarzyna Cioch, Sylwia Smolińska, Wojciech Wiśniewski, Mateusz Wolski - Smart Flamingo
AI Space Puzzle
AI Space Puzzle to kooperacyjna gra dedukcyjna. Gracze dążą do stworzenia systemu komunikacji i zastosowania go do rozwiązania zagadki. Otóż w konkretnych pomieszczeniach na statku muszą zostać użyte konkretne klucze bezpieczeństwa. Tylko prawidłowa kombinacja uruchomi procedurę awaryjną, która uchroni statek przed wybuchem.
Marek Chodań, Michał Gryń
Candy Hunters
- taktyczna gra abstrakcyjna oparta na strategii
- twórz wzory na planszy, zdobywaj punkty za karty wzorów
- używaj duchów, aby optymalnie ustawiać swoje znaczniki i przeszkadzać przeciwnikom
Twoim głównym celem jest umieszczanie kafelków domów, aby zbudować określony wzór i zdobyć punkty. Gdy na kafelku będącym częścią wzoru znajdują się Twoje dzieci, otrzymujesz cukierki i usuwasz ten kafelek z sąsiedztwa.
Są też duchy, które mogą przestraszyć dzieci i przenieść je na sąsiednie kafelki. To może zrujnować Twój plan lub... pomóc Ci! Spróbuj manipulować duchami na swoją korzyść.
- twórz wzory na planszy, zdobywaj punkty za karty wzorów
- używaj duchów, aby optymalnie ustawiać swoje znaczniki i przeszkadzać przeciwnikom
Twoim głównym celem jest umieszczanie kafelków domów, aby zbudować określony wzór i zdobyć punkty. Gdy na kafelku będącym częścią wzoru znajdują się Twoje dzieci, otrzymujesz cukierki i usuwasz ten kafelek z sąsiedztwa.
Są też duchy, które mogą przestraszyć dzieci i przenieść je na sąsiednie kafelki. To może zrujnować Twój plan lub... pomóc Ci! Spróbuj manipulować duchami na swoją korzyść.
Piotr Dachtera
West Story
Gracze budują miasteczka na Dzikim Zachodzie, kupując karty na swoje planszetki.
Próbują w ten sposób ulepszać dostępne akcje i zdobywać jak najwięcej punktów zwycięstwa.
Chociaż wszystkie akcje z planszetek zostaną wykonane, kolejność ich wykonywania zwykle nie jest łatwa do przewidzenia.
Gracze będą musieli tak rozmieszczać karty, aby zmaksymalizować swoje szanse!
Próbują w ten sposób ulepszać dostępne akcje i zdobywać jak najwięcej punktów zwycięstwa.
Chociaż wszystkie akcje z planszetek zostaną wykonane, kolejność ich wykonywania zwykle nie jest łatwa do przewidzenia.
Gracze będą musieli tak rozmieszczać karty, aby zmaksymalizować swoje szanse!